Välkommen till min blogg! :D

Välkommen till min blogg! :D
Vårkänslor

fredag 8 januari 2010



Igår åkte jag hem till Gabriella med Elina klockan 17 ..Det blev lite senare än det var tänkt men hemma hos Gabbe så chillade vi som jag skrev igår :D & vid nio tiden skulle vi ha gått till Ica som desvärre var stängt som vi märkte när vi väl var framme :O Vi som så gärna ville ha Chocklad (PANIK) :o !? men som tur var kom vi på att vi kunde gå till Statoil som låg typ 50 m därifrån ,höhö. Eftersom inte Elina eller jag hade pengar med oss så var vi tvungna att låna pengar av Gabbe MEN då fanns det inte tillräckligt med pengar till en chockladmuffins som jag hade spanat in :'( Men när vi tittade på tidningar så märkte Gabriella att hon hade en X-tra tjuga , JIPPIE! Och när vi betalade kom Emily också som jag inte hade träffat på jullovet överhuvudtaget. <3>

1 kommentar:

Hej cooling! 8D