Välkommen till min blogg! :D

Välkommen till min blogg! :D
Vårkänslor

fredag 19 februari 2010


HAllå alla glada männsikor! :D
Igår gick jag upp kl 14.50? Men det kanske också var för att jag la mig 03.30 :) Och det skyller jag bara helt och hållet på OS i Vancouver :D Jag sitter som klistrad framför TV:n nästan hela tiden. Därför har också lovet runnit iväg alldeles för fort. Elina och jag har ju sportat så "mycket" som vi skulle.. (eller inte) Men igår var jag med Anna,Elina och Elin och sedan sov jag & Anna hos Elina ^^ Det var skit kul och jag njöt himmla mycket när jag störde deras skönhetssömn, (hahahhahahhah OND!!xD)Men jag måste också säga att jag är ÖVERLYCKLIG att Anja tog OS- Brons igår^^ min reaktion i telefonen lät väl ungefär så här- ANJA PÄRSSON!? BRONS?? WOW HON ÄR JU HELT OTROLIG! :D:D Men nu ska jag titta på öhm.. Tv och chilla lite så här på Fredags kvällen :)

2 kommentarer:

  1. hahahahahaha
    våran "skönhetssömn" misslyckades totalt. jag såg ut som Bill när jag vaknade. Höh, kanske beror på att jag träffade Tom (a)

    SvaraRadera
  2. du är en fiiis! :D XD
    men... :B Hahahaha, jag veeet inte ;) Ska tävla dagen efter och sen åka till fjällen på söndagen, men jag vill!!!! HAHAHA XD fasen vad korkad jag är som inte sa ja direkt ;)

    SvaraRadera

Hej cooling! 8D