Välkommen till min blogg! :D

Välkommen till min blogg! :D
Vårkänslor

fredag 19 mars 2010

Han är död



Gustav Han var min vän. Min pappas bästa väns son.Smärtan som har drabbat min gudfar,gudmor och speciellt hans bror Oscar är oförstålig. Det här ska inte kunna hända..Livet får inte vara så orättvist.. Gustav led av sjukdomen Friedreichs Ataxi och han dog den 25 Februari 2010 15 år gammal efter en ryggoperation. Han är död. Han kommer inte tillbaka. Min gudfar Thomas är ordförande i föreningen Bota-fa.se där han och ca 70 andra kämpar för att få pengar till forskning om sjukdomen.Nu är hans son död av sjukdomen men jag vet att Thomas aldrig kommer sluta kämpa mot sjukdomen.Skänk pengar. Det ska jag göra...

Jag kommer aldrig någonsin glömma dig gustav...Du lever vidare i oändligheten och i våra minnen. Jag tänker på dig.<3

Till Gustav & hans familj.

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down on your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down on your face
And on your face I...

Tears stream down on your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down on your face
And on your face I...

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

4 kommentarer:

  1. Fy fan! :( Vila i frid, Gustav♥

    SvaraRadera
  2. va hemskt :'(
    säger som Anna
    Vila i frid♥

    SvaraRadera
  3. Tack Lydia, vad fint du har skrivit.

    Kram Thomas

    SvaraRadera
  4. Vad fint du skriver min söta lillasyster om Gustav! Det är verkligen så fruktanstvärt orättvist det som har hänt, svårt att beskriva med ord! Vila i frid Gustav!

    SvaraRadera

Hej cooling! 8D