Välkommen till min blogg! :D

Välkommen till min blogg! :D
Vårkänslor

söndag 28 mars 2010

Sommar fötter


Jag älskar den 50-tals inspererade modellen. Pris: 199;-

Idag köpte jag de här paren :)

Jag fall direkt för dessa färgglada skorna! Paren kostade 199;- styck

Den här skon kommer jag att slita ut skit snabbt! :D Jag är nästan hundra på att den här sneakersen med en liten klack på kommer bli min stora sommar favorit :) pris: 249;-



Efter att mamma, jari och jag lämnat mormor vid tåget stack vi till skopunkten och shoppade skor. Nu har jag alla skor färdig köpta för i vår & sommar :)Men jag kom på mig själv helt desperat i skoaffären. Jag är ganska grovt skoberoende xD Jag räknade alla mina par och det är över 40 stycken... Ha det allihopa ;)

2 kommentarer:

  1. My gosh! Min älskade stockholmare: DU ÄR STENTUFF! 40 skor? :D:D:D

    SvaraRadera
  2. Skandinavium var så sjukt jäkla grym! :D Bästa dagen i mitt liv! Så himla obeskrivligt.
    Verkar som om många har glömt mycket från konserten vilket är synd för att minnas är ju en stor del av det. Man vill ju lixom ha konserten att leva på :P

    SvaraRadera

Hej cooling! 8D